WTF.. is dit dan..? DebtScaM

Geplaatst: juli 13, 2013 in Getwetter, Vers van de straat..., Wat nu wwweer...
Tags:, , , , , ,

Hallo daar, Rinus hier…

Afgelopen vrijdag liep ik van de bushalte naar huis toen mijn oog op een nogal vreemd ogende auto viel.

image

image

image

Wat bleek, het was een voertuig met kenteken scanner van de firma DebtScan.

Net als vele onder ons heb ook ik wel eens met een incassobureau te maken gehad maar dit was een compleet nieuwe ervaring. Mijn eerste gedachte was ongeloof waarna walging en verbijstering.

Begrijp me goed, rekeningen dienen betaald te worden maar om op deze wijze te werk te gaan en jacht te maken op schuldenaren gaat mij, in deze economisch moeilijke tijd, echt te ver.

Na wat geGoogle bleek dat deze firma ook gebruik maakt van groene wielklemmen om dwang op te leggen en zo een openstaande nota betaald te krijgen.

Ik hoop dat iedereen begrijpt dat IEDER VOERTUIG, KENTEKEN en LOCATIE van het voertuig door DebtScan in een database wordt opgeslagen voor mogelijk toekomstige incasso procedures.
Voor DebtScan is iedereen een potentiële wanbetaler.

Actie boycot DebtScaM.!
WIJ PISVINGERTJES ROEPEN EENIEDER OP OM DEBTSCAN HET WERK DWARS TE ZITTEN… !!.UITERAARD GEWELDLOOS.!! BIJVOORBEELD DOOR DUBBEL TE PARKEREN IN STRATEN WAAR HUN VOERTUIGEN ACTIEF ZIJN..!!

reacties
  1. dY.M schreef:

    http://www.mijnprivacy.nl/signaal/Pages/Signaal_geven.aspx

    Ik zeg signaal melding doen bij College Bescherming Privacygegevens met zoveel mogelijk mensen. Volgens mij wordt hier vet mee verdiend over de rug van mensen die het moeilijk hebben, dat moet maar eens ophouden in dit land.

Geef een reactie

